Звіт директора Т.Маркевич. Про підсумки роботи Будинку дитячої та юнацької творчості Вараської міської ради в 2018-2019 навчальному році

Діяльність Будинку дитячої та юнацької творчості у 2018-2019 навчальному році була спрямована на здійснення навчання та виховання дітей та молоді міста у позаурочний час. Основні завдання щодо розвитку Будинку дитячої та юнацької творчості на 2018 -2019 навчальний рік включали наступні питання:
– дотримання нормативно-правової бази;
– забезпечення доступності позашкільної освіти;
– кадрове забезпечення, забезпечення підготовки та перепідготовки педагогічних працівників;
– зміцнення матеріально-технічної бази.

Дотримання нормативно-правової бази
У своїй діяльності колектив закладу спирається на основні положення Конституції України, Закони України “Про освіту”, “Про позашкільну освіту», нормативні акти Президента України, Кабінету Міністрів України, накази Міністерства освіти і науки України, Програму національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки.

Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу в 2018-2019 навчальному році:
– Статут БДЮТ, затверджений рішенням Вараської міської ради № 878 від 28.11.2017 та зареєстрованим № 16061020000000210;
– Правила внутрішнього трудового розпорядку на 2018-2019 навчальний рік, затверджені рішенням педагогічної ради № 4 від 03.09.2018 року,
– Річний план роботи, погоджений начальником управління освіти, профспілковим комітетом БДЮТ, затверджений рішенням педагогічної ради № 4 від 03.09.2018 року
– Навчальний план, погоджений начальником управління освіти, погоджений профспілковим комітетом, затверджений рішенням педагогічної ради № 4 від 03.09.2018 року
– Колективна угода між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу.
– Програма розвитку Будинку дитячої та юнацької творчості на 2009-2020 роки.

В закладі діє батьківський комітет та піклувальна рада. Протягом навчального року проведено 4 засідання батьківського комітету та 2 засідання. піклувальної ради.
В закладі діє педагогічна рада. Протягом навчального року проведено 4 засідання педагогічної ради. Педагогічна рада визначає головні напрямки розвитку БДЮТ, координує та спрямовує роботу всіх ланок в господарській та навчально-виховній роботі закладу.
В закладі діє атестаційна комісія. Протягом навчального року проведено 6 засідань атестаційної комісії.
В закладі діє художня рада. Протягом навчального року проведено 9 засідань художньої ради.
В закладі діє методична рада. Протягом навчального року проведено 4 засідання методичної ради.

Протягом навчального року, мною, як директором закладу:
Здійснювалося керівництво роботи колективу, забезпечувався раціональний добір і розстановку кадрів, створювалися належні умови для підвищення фахового рівня працівників;
Здійснювалося розподілення педагогічного навантаження педагогічних працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
Створювалися належні умови для здобуття вихованцями позашкільної освіти;
Я, директор, розпоряджалася в установленому порядку, майном і коштами БДЮТ; організовувала виконання кошторису закладу;
Представляла БДЮТ в усіх підприємствах, установах та організаціях і відповідала перед засновником за результати діяльності закладу;
В закладі видано з 1 вересня 2018 по 31 травня 2019 року 102 наказ з основної діяльності, 85 к/тм накази та 67 к/тр наказів з кадрових питань, 26 наказів з адмістративно-господарської роботи. У межах своєї компетенції здійснювала контроль їх виконання;
Проводила контрольно-аналітичну роботу;
Надавала методичні рекомендації керівникам гуртків, здійснювала внутрішній контроль за роботою педагогів;
Встановлювала надбавки, доплати, премії працівникам відповідно до законодавства, застосовувала заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників БДЮТ;
Сприяла моральному та матеріальному стимулюванню вихованців закладу.
Формувала сприятливий соціально-психологічний клімат у педагогічному колективі
Здійснювала особистий прийом із зверненням громадян. За звітний період, 32 порушених питань із звернень громадян стосувалися працевлаштування. Працевлаштовані в БДЮТ за звітний період 7 працівників, звільнились за різних причин 8 працівників.

Забезпечення доступності позашкільної освіти.

У структурі Будинку дитячої та юнацької творчості функціонувало 82 групи, 29 гуртків, в яких займалося 1130 дітей нашого міста віком від 4 до 18 років.
Заклад працював за розкладом зручним для дітей, у дві зміни. До послуг вихованців: навчальні класи, творчі лабораторії та кабінети, тренажерна зала, зала для занять хореографією, куточок живої природи, глядацька зала.
Найважливішим питанням внутрішнього контролю позашкільного закладу є – збереження контингенту дітей. Це питання постійно аналізувались на нарадах при директорові. В закладі налагоджено щоденний контроль за наповненням гуртків. Освітній процес в БДЮТ здійснювався відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів та здібностей вихованців, з використанням різних організаційних форм роботи за трирівневою системою. Відповідно до рівня класифікації визначено мета і перспективи діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань, їх чисельний склад, обирається програма.
Свідоцтва про позашкільну освіту отримали в травні 2019 року 6 вихованців. Серед вихованців-випускників діти, які відвідували позашкільний заклад протягом останніх 5 років.

Протягом 2018-2019 року учасники освітнього процесу взяли участь у 343 масових заходах. Підводячи підсумки спільної роботи педагогічного колективу і вихованців за 2018-2019 роки, можна говорити про певні успіхи. Педагогами та вихованцями закладу взято участь в :
Навчальний рік Міжнародні / Всеукраїнські / Обласні/ Міські/Внутрішні /
2015-2016             6                         9                            31              51                        49
2016-2017             3                         8                            36             72                        93
2017-2018            7                          4                            45             58                       208
2018-2019           2                         11                            49             64                        217

Приємно спостерігати, що в цьому році значно зросла кількість внутрішніх заходів, в яких взяли участь наші вихованці. Під час проведення вищезгаданих заходів слід відзначити професійну роботу культорганізатора Романчук Світлани Володимирівни.

Вихованці БДЮТ в 2018-2019 році були постійними учасниками міських, обласних, Всеукраїнських оглядів, конкурсів, змагань, виставок.
Серед внутрішніх заходів, які були проведенні в 2018-2019 році, особливо хочеться зазначити:
– Традиційна акція «БДЮТ скликає друзів» під гаслом «На крилах Творчості».
– Літературно-пізнавальний захід «Ллється мова солов’їна» до дня української мови та писемності.
– Конкурс екологічних агітбригад «У світі природи» під гаслом «Кожен із нас унікальний».
– Тематичний захід «Україна – НАТО. Безпека. Захист. Стабільність».
– Казкове дійство «У казку з іграшками завітай» до Дня Святого Миколая.
– Тематичний захід до Дня Соборності України «Соборна Мати Україна – одна
на всіх, як оберіг».
– Конкурсно-розважальна програма «Хто зверху?» до дня Святого Валентина.
– Творчий вечір «Весняний зорепад».
– Родинне свято «Материнська любов».
– Свято для батьків «Родинний калейдоскоп Творчості».
– Родинне перевесло «Родина – це надія, родина – це життя».
– Екологічне свято «Земля наш спільний дім».
– Творчий підсумковий звіт «Країна творчості звітує».
– Творчі звіти гуртків та творчих об’єднань «Творчість крокує поряд».

Ці заходи проводилися з ініціативи керівників гуртків, з метою популяризації роботи закладу, з метою підтримки юних талантів та продемонстрували високий рівень професіоналізму педагогів-позашкільників. Під час проведення вищезазначених заходів був присутній 100 % склад вихованців гуртка, керівник, якого проводив цей захід.

Протягом 2018-2019 навчального року реалізовані проекти:
– Дозвіллєвий проект «Канікули – Творчість – Позашкілля».
– Літературний проект «Ти в моєму серці, Україно, думкою Шевченка гомониш».
– Патріотичний проект «Від маленького серця до маленького миру».
– Проект «Поєднання приємного з корисним» (виховання ціннісного
ставлення до мистецтва, до природи, до власного «Я»).
– Проект «За чашкою чаю» за участю начальника управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради Корень Олени Миколаївни.
– Виставки творчих робіт вихованців гуртків та творчих об’єднань:
– Виставка фотографій «Миттєвості дитинства».
– Новорічний челендж серед працівників та вихованців «Хіт-парад новорічних ялинок ».
– виставка творчих робіт вихованців гуртків та творчих об’єднань «Мелодія сердець» до Дня Святого Валентина.
– Виставка творчих робіт з початкового технічного моделювання.
– Виставка творчих робіт до свята Великодня «Пасхальний подарунок».
– Виставка творчих робіт «Політ у Космос».
– Традиційні тематичні виставки малюнків, фото, декоративно-прикладних робіт «Пори Року» (жовтень, січень, квітень, серпень).

Акції:
– Акція до дня Миру «Ми хочемо Миру».
– Акція «Дякую тобі, захиснику!»в підтримку військовослужбовців військової частини 3045.
– Акція «У колі друзів» до Дня позашкільника.
– Акція «Візьмемось за руки» під гаслом «З вірою у себе» до Дня Соборності України.
– Акція «Ми – нація єдина» до дня Європи.

Протягом 2018-2019 навчального року на базі Будинку дитячої та юнацької творчості відбулися міські конкурси та виставки:
– Танцювальний БУМ «Вараш – BEST» до Дня міста, гурток сучасного спортивного танцю «Едем», керівник Грицай Ольга Миколаївна.
– Квест-гра «Маршрутами Вараша» до Дня міста, культорганізатор Романчук Світлана Володимирівна, керівники гуртків.
– Міський тематичний захід «НАТО – Україна. Безпека. Захист. Стабільність», гурток «Учнівське самоврядування», Стадник Олена Миколаївна.

Протягом 2018-2019 навчального року вихованці Будинку дитячої та юнацької творчості були учасниками:
– Міський етап обласного фестивалю-конкурсу патріотичної пісні «Поліська Січ», присвячений Дню захисника України, Студія вокального співу «Гармонія», керівник Алексєєнко Оксана Володимирівна – І, ІІ, ІІІ місця.
– Міська акція «СНІД: подумай про майбутнє – обери життя» під гаслом «Живи відповідально – дій солідарно!», гурток для старшокласників «Пізнай себе», керівник Лопуга Наталія Федосіївна.
– Міський етап обласного конкурсу дитячого малюнка «Україна без корупції», гурток образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик», керівник Павлусь Богдан Сергійович – два – ІІ місця, одне – ІІІ місце.
– Міський етап Всеукраїнського конкурсу «Об’єднаймося ж, брати мої!» за темою «Духовні святині рідного краю», гурток «Дизайн одягу», керівник Білан Олена Михайлівна – І місце.
– Міський фестиваль – конкурс колядок і щедрівок серед учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців позашкільної освіти, культорганізатор Романчук Світлана Володимирівна, студія вокального співу «Гармонія», керівник Алексєєнко Оксана Володимирівна.
– Міська фотовиставка «Україна – це ми!», присвячений Дню Соборності України, керівники гуртків.
– Міський огляд-конкурс читців-декламаторів, юних поетів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській», студія вокального співу «Гармонія», керівник Алекєєнко Оксана Володимирівна – І місце.
– Міський етап Всеукраїнського конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства «Юний дослідник», гурток «Юні орнітологи», керівник Столярук Тетяна Олександрівна – І місце
– Міський етап обласного огляду-конкурсу естрадної пісні «Юна зірка», студія вокального співу «Гармонія», керівник Алекєєнко Оксана Володимирівна – І місце, гурток вокального співу «Гармонія», керівник Тиндик Світлана Дмитрівна ІІІ місце.
– Міський фестиваль дитячих команд КВК серед учнів закладів загальної середньої освіти, культорганізатор Романчук Світлана Володимирівна.
– Міський етап Всеукраїнського конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», гурток «Дизайн одягу», керівник Білан Олена Михайлівна – два – І місця, одне – ІІ місце, гурток художньо-технічної творчості «Іграшка-сувенір», керівник Сачук Алла Костянтинівна – два – І місця, одне – ІІ місце, гурток «Історичне краєзнавство», керівник Зайко Марина Юріївна – І місце, ІІ місце, студія образотворчого мистецтва «Дивостіт», керівник Мельник Аркадій Миколайович – І, ІІ, ІІІ місця.
– Міський етап Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу», гурток образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик», керівник Павлусь Богдан Сергійович – І місце, ІІ місце.
Основними досягненнями Будинку дитячої та юнацької творчості в 2018-2019 навчальному році є:
– Міжнародний фестиваль-конкурс мистецтв «Зірковий марафон талантів – 2019», гурток сучасного спортивного танцю «Едем» , керівник Грицай Ольга Миколаївна – три – І місця, два – ІІ місця.
– Всеукраїнський фестиваль-конкурс учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймось за нове життя!», присвячений Лесі Українці, студія вокального співу «Гармонія», керівник Алексєєнко Оксана Володимирівна – І місце.
– Всеукраїнський фестиваль хореографічного мистецтва «PLANETA DANCE FEST», зразковий художній хореографічний ансамбль «Пірует», керівник Махоріна Ольга Павлівна – «Золоті призери» – два місця.
– Всеукраїнський відкритий танцювально-вокальний дитячий фестиваль-конкурс «Brilliant запрошує – 2018», гурток сучасного спортивного танцю «Едем», керівник Грицай Ольга Миколаївна – два – І місця, сім – ІІ місць, одне – ІІІ місце.
– Всеукраїнська акція «День юного натураліста», гурток «Юні акваріумісти», керівник Столярець Ірина Миколаївна – переможці.
– Всеукраїнський конкурс-фестиваль «Українська естафета творчості», зразковий художній хореографічний ансамбль «Пірует», керівник Махоріна Ольга Павлівна – Гран-прі.
– Обласний заочний конкурс фоторобіт «Моя Україна», гурток «Учнівське самоврядування» – ІІІ місце, гурток театрального мистецтва «Сюрприз» – ІІІ місце.
– Обласний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької еколого-патріотичної гри «Паросток», гурток «Учнівське самоврядування», керівник Стадник Олена Миколаївна – переможці.
– Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Вчимося заповідати», гурток «Юні акваріумісти», керівник Столярець Ірина Миколаївна – відзначені подякою.
– Обласний етап Всеукраїнської природоохоронної акції «Припутень – птах 2018», гурток «Юні орнітологи», керівник Столярук Тетяна Олександрівна – переможці.
– Обласна виставка-конкурс з оригамі «Паперовий світ», гурток «Оригамі», керівник Волосячик Марія Тарасівна – ІІІ місце.
Відкриті обласні змагання учнівської молоді з оригамі, гурток «Оригамі», керівник Волосячик Марія Тарасівна – ІІІ місце.
– Обласний етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу патріотичної пісні «Поліська січ», студія вокального співу «Гармонія», керівник Алексєєнко Оксана Володимирівна – ІІІ місце.
– Обласний конкурс з тканепластики «Оксамитовий рай», гурток «Дизайн одягу», керівник Білан Олена Михайлівна – ІІ місце.
– Обласні установчі збори Національної дитячої ради при Уповноваженому Президента України з прав дитини Миколі Кулебі, гурток «Учнівське самоврядування», керівник Стадник Олена Миколаївна.
– Обласний етап ХVІІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої» на тему «Духовні святині рідного краю», гурток «Дизайн одягу», керівник Білан Олена Михайлівна – І місце.
– Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу «Український сувенір», гурток «Дизайн одягу», керівник Білан Олена Михайлівна – переможці, гурток художньо-технічної творчості «Іграшка-сувенір», керівник Сачук Алла Костянтинівна – переможці, гурток «Початкове технічне моделювання», керівник Семенюк Софія Павлівна – переможці.
– Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу «Новорічна композиція», гурток художньо-технічної творчості «Іграшка-сувенір», керівник Сачук Алла Костянтинівна – переможці, гурток «Історичне краєзнавство», керівник Зайко Марина Юріївна – переможці, студія образотворчого мистецтва «Дивосвіт», керівник Мельник Аркадій Миколайович – переможці.
– Обласний конкурс-виставка «Знай і люби свій край», гурток «Дизайн одягу», керівник Білан Олена Михайлівна – два – І місця, одне – ІІ місце, гурток художньо-технічної творчості «Іграшка-сувенір», керівник Сачук Алла Костянтинівна – два – І місця, одне – ІІ місце, гурток «Історичне краєзнавство», керівник Зайко Марина Юріївна – І місце, ІІ місце, студія образотворчого мистецтва «Дивостіт», керівник Мельник Аркадій Миколайович – І, ІІ, ІІІ місця.
– Обласний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії», літературно-краєзнавчий гурток «Рідний край», керівник Мельник Тетяна Михайлівна – переможці.
– Обласний етап Всеукраїнської трудової акції «Кролик», гурток «Юні акваріумісти», керівник Столярець Ірина Миколаївна – переможці.
– Обласний етап обласного конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства «Юний дослідник», гурток «Юні орнітологи», керівник Столярук Тетяна Олександрівна – ІІІ місце.
– Обласний етап Всеукраїнської акції «Годівничка», гурток «Історичне краєзнавство», керівник Зайко Марина Юріївна – переможці.
– Обласний етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» серед учнів закладів загальної середньої освіти області, гурток для старшокласників «Пізнай себе», керівник Лопуга Наталія Федосіївна, гурток «Домашні улюбленці», керівник Столярук Тетяна Олександрівна – ІІІ місце.
-Обласний фестиваль-конкурс екологічної творчості молоді „Свіжий вітер”, театральний гурток «Сюрприз», керівник Романчук Світлана Володимирівна, гурток «Домашні улюбленці», керівник Столярук Тетяна Олександрівна – ІІІ місце.
-Обласний етап Всеукраїнської акції «День зустрічі птахів», гурток «Юні орнітологи», керівник Столярук Тетяна Михайлівна – переможці.

При Будинку дитячої та юнацької творчості функціонує міська рада старшокласників «Ватра», координатором роботи якої є заступник директора з навчально-виховної роботи Олена Миколаївна Стадник. Робота міської ради старшокласників нашого міста неодноразово відзначена під час проведення Обласної Школи управлінської майстерності, як одна з найкращих в Рівненській області.
За підсумками навчального року у номінації «Лідер учнівського врядування» вихованець Козодой Тарас отримав премію міського голови.
У БДЮТ діє рейтингова система оцінювання діяльності педагогічних працівників. Робота керівника гуртка оцінюється за дванадцятибальною системою у відповідності від результату та рівня заходу. Всі форми роботи, конкурси та змагання фіксуються у творчому портфоліо, як гуртка так і закладу у цілому. Ці результати внутрішнього контролю впливають на рейтинг гуртка, враховуються при складанні навчального плану, при преміюванні та при атестації педагогічних працівників.

Станом на 30.05.2019 року за підсумками рейтингу участі вихованців гуртків та творчих об’єднань:
І місце – Алексєєнко Оксана Володимирівна, керівник студії вокальної студії «Гармонія», Махоріна Ольга Павлівна, керівник зразкового художнього хореографічного ансамблю «Пірует».
ІІ місце – Білан Олена Михайлівна, керівник гуртків «Дизайн одягу», «Конструювання повітряних зміїв», Столярець Ірина Миколаївна, керівник гуртка «Юні акваріумісти».
ІІІ місце – Грицай Ольга Миколаївна, керівник сучасного спортивного танцю «Едем», Столярук Тетяна Олександрівна, керівник гуртка «Домашні улюбленці».

В 2016-2017 році була активізована робота з дітьми дошкільного віку. У порівнянні з минулим навчальним роком кількість дітей дошкільного віку зменшилась у зв’язку з наступністю у навчанні. В 2016-2017 заклад відвідували 180 дітей дошкільного віку, в 2017-2018 році – 129 дітей дошкільного віку. В 2018-2019 році – 174 дитини дошкільного віку.
З метою позитивного вирішення актуальних питань функціонування та розвитку системи позашкільної освіти м.Вараш з 2013 року розроблений та успішно функціонує сайт БДЮТ .Тут кожен відвідувач може знайти для себе вичерпну інформацію про історію та напрямки роботи позашкільного закладу, фінансово-господарську роботу. Приємно спостерігати як щоденно зростає кількість відвідувачів нашого сайту. На сайті є інформація про роботу закладу, кожний гурток має свою інформаційну сторінку, архів фото матеріалів, в середньому 2-3 рази на тиждень розміщено новини щодо основних подій в закладі. Основні інформаційні матеріали готують вихованці гуртка «Основи журналістики» – керівник Ярошик Лариса Анатоліївна та вихованці гуртка «Учнівське врядування» керівник Стадник Олена Миколаївна.
В закладі здійснюється робота щодо дотримання ст.30 Закону України «Про освіту». На сайті закладу створено розділи «Інформаційна прозорість» та «Прозорий бюджет»
Протягом року робота та досягнення БДЮТ активно висвітлюються у засобах масової інформації: на телебаченні ТРК «Рівне-атом», Інтернет-сайтах міської ради http://www.kuznetsovsk-rada.gov.ua/ та управління освіти . http://varashosvita.rv.ua/

Кадрове забезпечення. Забезпечення підготовки та перепідготовки педагогічних працівників.
Штатний розпис БДЮТ в 2018-2019 навчальному році включав: директора, заступника директора з навчально-виховної роботи, заступника директора з методичної роботи, заступника директора з адміністративно-господарської частини, акомпаніатора, культорганізатора, діловода, костюмера, робітника, зайнятого комплексним обслуговуванням та ремонтом будівель, споруд, обладнання, 3 техпрацівника, 25 керівників гуртків.
На початку навчального року адміністрацією закладу складаються тарифікаційні списки, в яких фіксується: освітній рівень педагогічного працівника, стаж роботи, тарифікаційний розряд, тижневе навантаження. Протягом навчального року у списки вносяться зміни щодо тижневого навантаження, підвищення тарифного розряду, встановлення надбавки за вислугу років, підвищення освітнього рівня педагога.
Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників закладу за останні п’ять років в середньому становить 18 годин. Розподіл тижневого навантаження здійснюється директором, з урахуванням можливостей та потреб закладу та погоджується з ПК
Хореографічному ансамблю «Пірует» Будинку дитячої та юнацької творчості Вараської міської Рівненської області підтверджено звання – зразковий художній колектив!
У 2019 році маємо чергове підтвердження результативності та наполегливості керівника гуртка Махоріної Ольги Павлівни та її вихованців: наказ Міністерства освіти і науки України від 17.04.2019 № 498 «Про присвоєння, підтвердження та позбавлення почесних звань «Народний художній колектив» і «Зразковий художній колектив», про підтвердження звання «Зразковий художній колектив» хореографічному ансамблю «Пірует».

Традиційним стало проведення в закладі методичних тижнів. В цьому навчальному році свій досвід роботи популяризували керівники гуртків художньо-естетичного, соціально-реабілітаційного, науково-технічного, еколого-натуралістичного напрямків. Вже вп’яте в нашому закладі пройшов методичний тиждень ініціативи та творчості молодих та новопризначених керівників.
За підсумками роботи видані накази:
від 12.11.2018 № 100 «Про підготовку та проведення методичного тижня з досвіду роботи керівників гуртків художньо-естетичного напряму»,
від 30.11.2018 № 108 «Про підсумки проведення методичного тижня з досвіду роботи керівників гуртків художньо-естетичного напряму»,
від 10.12.2018 № 109 «Про підготовку та проведення методичного тижня з досвіду роботи керівників гуртків соціально-реабілітаційного та туристсько-краєзнавчого напрямів»,
від 26.12.2018 № 112 «Про підсумки проведення методичного тижня з досвіду роботи керівників гуртків соціально-реабілітаційного та туристсько-краєзнавчого напрямів»,
від 11.02.2019 № 13 «Про підготовку та проведення методичного тижня з досвіду роботи керівників гуртків науково-технічного напряму»,
від 11.03.2019 № 18 «Про підготовку та проведення методичного тижня з досвіду роботи керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму»,
від 11.03.2019 № 20 «Про підсумки проведення методичного тижня з досвіду роботи керівників гуртків науково-технічного напряму»,
від 04.04.2019 № 25 «Про підсумки проведення методичного тижня з досвіду роботи керівників гуртків еколого-натуралістичного напряму»,
від 08.04.2018 № 26 «Про підготовку та проведення методичного тижня ініціативи та творчості молодих і новопризначених керівників гуртків».
від 19.11.2018 № 104 «Про участь у Всеукраїнському конкурсі майстерності педагогічних працівників «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка-2019». У місті Рівне відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка – 2019». Метою конкурсу є підтримка творчої педагогічної діяльності працівників позашкільних навчальних закладів, популяризації педагогічних здобутків, підвищення майстерності педагогів та їх ролі у виконанні основних завдань, покладених на позашкільні навчальні заклади.

Серед призерів – керівники гуртків Будинку дитячої та юнацької творчості Вараської міської ради Рівненської області – талановиті педагоги, які прагнуть самореалізації та стимулювання подальшої творчої педагогічної діяльності: Столярець Ірина Миколаївна та Зайко Марина Юріївна.
Згідно з протоколами журі, учасники конкурсу від закладу позашкільної освіти міста Вараш мають наступні результати:
– ІІ місце в еколого-натуралістичному напрямі обласного етапу здобула Столярець Ірина Миколаївна, керівник гуртка «Юні акваріумісти»;
– ІІІ місце в туристсько-краєзнавчому напрямі виборола Зайко Марина Юріївна, керівник гуртка «Історичне краєзнавство».
Хореографічному ансамблю «Пірует» Будинку дитячої та юнацької творчості Вараської міської ради підтверджено звання – зразковий колектив.Чергове підтвердження результат наполегливості керівника колективу Махоріної Ольги Павлівни та її вихованців: Наказ МОН України від 17.04.2019 № 498 «Про присвоєння, підтвердження та присвоєння почесних звань «Народний художній колектив» і «Зразковий художній колектив», про підтвердження звання «Зразковий художній колектив» хореографічному ансамблю «Пірует».
Протягом навчального року педагогічний колектив працював над реалізацією проблемного питання «Створення збагаченого середовища для успішної самореалізації особистості дитини через виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості» (узагальнювальний етап).
Однією із форм науково-методичної роботи у закладі була діяльність методичних об’єднань педагогічних працівників за напрямами роботи. У поточному навчальному році у закладі діяли методичні об’єднання науково-технічного, художньо-естетичного та соціально-краєзнавчого напрямів роботи (наказ від 03.09.2018 № 71 «Про затвердження планів засідань методичних об’єднань за напрямами діяльності в 2018-2019 навчальному році»). У цьому напрямку роботи варто зазначити активну участь керівників студії вокального співу «Гармонія» О.Алексєєнко, гуртка сучасного спортивного танцю «Едем» О.Грицай, гуртка для старшокласників «Пізнай себе» Н.Лопугу, гуртка художньо-технічної творчості «Іграшка-сувенір» А.Сачук, гуртка початкове технічне моделювання з елементами англійської мови «АВС» Л.Вітартас, гуртка «Історичне краєзнавство» М.Зайко, гуртка «Юні акваріумісти» І.Столярець. Керівники творчо підійшли до проведення запланованих занять та заходів, що проходили в рамках методичних тижнів за напрямами роботи. Серед нетрадиційних форм роботи, застосованих під час проведення методичних тижнів можна відмітити: майстер-класи, заняття з елементами тренінгу, арт-квести, віртуальні подорожі, аукціони педагогічних ідей, педагогічні посиденьки.
У поточному навчальному році керівники гуртків брали участь у конкурсах:
– Обласний конкурс серед педагогів позашкільних навчальних закладів області на кращі навчальні програми, навчально-методичні посібники та методичні розробки з початкового технічного профілю, комп’ютерних та інформаційних технологій (Л.Вітартас) – ІІ місце;
– Обласний етап Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка – 2019» (І.Столярець – ІІ місце, М.Зайко – ІІІ місце);
– Обласний етап Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для закладів позашкільної освіти (А.Сачук).

Аналіз науково-методичної роботи дає зробити висновок, що робота педагогічного колективу закладу в цілому була стабільною. Проте у наступному навчальному році варто продовжувати працювати над активізацією ініціативи керівників гуртків у розповсюдженні свого педагогічного досвіду шляхом публікацій у фахових виданнях та Інтернет-ресурсах, підняти рівень науково-методичних розробок, покращити організацію науково-дослідницької роботи.

Робота з батьками та громадськістю
Учити дитину бачити і відчувати людей – це одна з найскладніших речей у важкій справі виховання людини. Батьківська любов повинна бути такою, щоб у дитини пробуджувалася чуйність серця до навколишнього світу, до всього, що створює людина, що служить людині, і звичайно, насамперед до самої людини.
Одна з найважливіших практичних порад Сухомлинського, що стосується і розумового, і морального виховання молодого покоління, звучить так: «Знання, наука, освіта – велике духовне багатство нашого народу. Це могутня ріка, хвилі якої несуть уперед і культуру, творчість, думку, геніїв народу. А живиться ця ріка мільйонами могутніх струмочків – родинних вогнищ культури, освіти, знань. Виховуючи дітей дбайте, шановні батьку й мати, щоб у вашій сімї яскраво горіло вогнище, щоб материнська й батьківська мудрість освітлювалася мудрістю, створеною нагромадженою десятками поколінь і втіленою у книгах, у науці. Разом із освітніми закладами добивайтеся того, щоб у освіченості, культурі діти ваші вбачали моральну гідність, а неуцтво щоб осуджувалося як приниження честі й гідності людської…».
В закладі напрацьований позитивний досвід щодо організації роботи з батьками. З батьками на протязі навчального року проводиться відповідна робота щодо реалізації спільної мети – забезпечення всебічного і гармонійного розвитку особистості дитини. Заходи різного спрямування дають батькам та дітям змогу цікаво і змістовно проводити своє дозвілля, наповнювати своє життя яскравими подіями, новими знайомствами і теплим, дружнім спілкуванням.
В Будинку дитячої та юнацької творчості на протязі 2018-2019 навчального року відповідно до плану роботи Будинку дитячої та юнацької творчості Вараської міської ради Рівненської області та з метою удосконалення умов для здійснення освітнього процесу, захисту прав та інтересів учасників освітнього процесу в організації змістовного дозвілля та в проведенні масових заходів проводилась відповідна робота з батьками та громадськістю міста.
Одним із головних завдань Будинку дитячої та юнацької творчості Вараської міської ради є співпраця «педагоги-вихованці-батьки» під гаслом «Тільки разом».
В закладі на належному рівні працював батьківський комітет у складі:
Скрипчак Людмила Павлівна – голова батьківського комітету закладу.
Подерня Оксана Володимирівна – заступник голови батьківського комітету.
Якубець Олена Володимирівна – секретар голови батьківського комітету.
Вітренко Олеся Володимирівна – член батьківського комітету.
Клепацький Григорій Володимирович – член батьківського комітету.
Рибачик Олександр Васильович – член батьківського комітету.
Ясюк Ірина Володимирівна – член батьківського комітету.
На належному рівні велась робота позашкільного батьківського клубу «Родина Творчості» Будинку дитячої та юнацької творчості на 2018-2019 навчальний рік, який працював відповідно до Положення про батьківський клуб «Родина Творчості» затверджений на загальних батьківських зборах (наказ від 11.09.2018 року № 84 «Про затвердження плану роботи батьківського клубу «Родина Творчості» у 2018-2019 навчальному році).
Важливим завданням педагогічного колективу було широке залучення батьків до співпраці щодо активної участі у житті гуртків та позашкільного
закладу. Також на початку навчального року відбулися погурткові батьківські збори на яких було обрано новий склад погурткових батьківських комітетів. До списку входило 23 голови батьківських комітетів гуртків та творчих об’єднань. Серед яких відмітити роботу щодо підтримки популяризації та розвитку гуртка чи творчого об’єднання можна:
Волощук Олену Михайлівну, зразковий художній хореографічний ансамбль «Пірует».
Гряділя Володимира Анатолійовича, гурток образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик».
Подерню Оксану Володимирівну, гурток вокального співу «Серпанок».
Скрипчак Людмилу Павлівну, театральний гурток «Сюрприз».
Шарапова Сергія Віталійовича, гурток «Домашні улюбленці».
Якубець Олену Володимирівну, гурток «Історичне краєзнавство».
Тому і був дієвим механізм взаємодії «позашкільний заклад – діти – батьки», який включав організацію та участь батьків у концертних програмах та заходах, конкурсах-фестивалях, проведення екскурсій та виставок. Серед яких, які були проведені в тісній співпраці з батьками:
Акція «БДЮТ скликає друзів» під гаслом «На крилах Творчості».
Міський збір лідерів учнівського самоврядування «Україна -НАТО: Бекпека. Захист. Стабільність» під гаслом «З вірою у себе».
Конкурс екологічних агітбригад «У світі природи» під гаслом «Кожен із нас унікальний».
Казкове дійство «У казку з іграшками завітай» до Дня Святого Миколая.
Конкурсно-розважальна програма «Хто зверху?» до дня Святого Валентина.
Творчий вечір «Весняний зорепад».
Свято для батьків «Родинний калейдоскоп Творчості».
Екологічне свято «Земля наш спільний дім».
Творчий звіт «Країна творчості звітує» під гаслом «Тільки разом!».
Також спільно із батьками були реалізовані проекти:
Дозвіллєвий проект «Канікули – Творчість Позашкілля».
Проект «Поєднання приємного з корисним» (виховання ціннісного
ставлення до мистецтва, до природи, до власного «Я»).
Члени батьківських комітетів долучились до організації та проведення підсумкових творчих звітів еколого-натуралістичного, науково-технічного, соціально-реабілітаційного та художньо-естетичного напрямків роботи (наказ від 13.05.2019 року № 36 «Про проведення творчих звітів гуртків та творчих об’єднань за 2018-2019 навчальний рік).
Творчі звіти отримали високу оцінку від батьків та представників громадськості міста.
У 2018-2019 навчальному році налагоджена тісна співпраця з громадкістю міста. А саме:
Центром дозвілля «Лісова пісня» (в.о.директора Ковбасюк Микола Миколайович).
Інформаційним центром «Полісся» ВП РАЕС (директор Димидишин Валентина Василівна).
Палацом культури імені Лесі Українки ВП РАЕС (директор Міцюта Валентина Миколаївна).
Відділом у справах дітей Вараської міської ради (начальник відділу Ільїна Ганна Василівна).
Інклюзивно-ресурсним центром (директор Шаблевська Наталія Миколаївна).
Реабілітаційним центром (директор Федінчик Наталія Сергіївна).
Варашським військовим комісаріатом (начальник Кузло Ярослав Васильович).
Військовою частиною 3045 Національної гвардії України (командир Агальцов Аркадій Олексійович).
Міською дитячою бібліотекою (директор Коваль Тетяна Іларіонівна).
Дитячою міською бібліотекою (директор Ткачук Світлана Миколаївна).
Скрипчак Людмила Павлівна, голова батьківського комітету, Якубець Олена Володимирівна, секретар батьківського комітету представляла Будинок дитячої та юнацької творчості на міських засіданнях, творчих вечорах та на засіданнях міської батьківської ради, яка успішно працювала протягом навчального року.
З метою позитивного вирішення актуальних питань функціонування та
розвитку системи позашкільної освіти міста успішно функціонує сайт БДЮТ
(bdut.varashosvita.rv.ua.), де батьки можуть знайти для себе вичерпну інформацію про історію та напрямки роботи позашкільного закладу, фінансову господарську роботу. На сайті розміщується інформація про роботу закладу, кожний гурток має свою інформаційну сторінку, архів фотоматеріалів.
Робота з батьками протягом навчального року висвітлювалась в засобах масової інформації та на місцевих інтернет – сайтах.

Атестація педагогічних працівників Будинку дитячої та юнацької творчості.
У закладі наявні накази про створення атестаційної комісії, про розподіл обов’язків між членами атестаційної комісії, про організацію та проведення атестації, про підсумки атестації. Складений план та тематика засідань атестаційної комісії, на яких розглядаються заяви педпрацівників на позачергову атестацію, досвіди роботи керівників, що атестуються.
Графіки засідань атестаційної комісії та протоколи засідань співпадають. Секретар атестаційної комісії дотримується нормативних вимог щодо ведення протоколів: вони пронумеровані, скріплені печаткою, у наявності результати таємного голосування.
У позашкільному закладі є книги видачі атестаційних листів, графіки проведення атестації на кожного педпрацівника, який атестується.
У закладі складені перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та перспективний план атестації педагогічних працівників. Він постійно коригується з врахуванням прийняття та звільнення педагогічних працівників, їх права на позачергову атестацію, перенесення чергової атестації, необхідностей атестувати ще не атестованих працівників. Складений порівняльний аналіз результатів атестації педагогічних працівників Будинку дитячої та юнацької творчості за 2015-2020 навчальні роки.
Згідно з перспективним планом атестації, у поточному навчальному році у закладі атестувалися: Т.В.Маркевич – керівник гуртка, Б.С.Павлусь – керівник гуртка, О.М.Стадник – керівник гуртка, Л.А.Ярошик – керівник гуртка. На підставі рішень атестаційної комісії закладу (протокол № 4 від 21.03.2019, протокол № 5 від 29.03.2019, протокол № 6 від 31.05.2019) всі керівники гуртків, які атестувалися відповідають займаним посадам.
Т.В.Маркевич, керівнику гуртка «Магія бісеру» підтверджено 12 тарифний розряд, О.М.Стадник, керівнику гуртка «Учнівське самоврядування» підтверджено 12 тарифний розряд, Л.А.Ярошик, керівнику гуртка «Основи журналістики» підтверджено 12 тарифний розряд, Б.С.Павлусю, керівнику гуртка образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик» встановлено 11 тарифний розряд.
Відповідно наказу управління освіти «Про підсумки проведення атестації керівників закладів освіти» від 12.04.2019 № 55-к/тр. Відповідно до Положення про управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради, затвердженого рішенням Вараської міської ради від 09 червня 2017 року № 821, Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550, зі змінами та доповненнями, на підставі рішення атестаційної комісії управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 22.03.2019 року (протокол засідання атестаційної комісії № 3) атестовано на відповідність займаній посаді – Маркевич Тетяна Валентинівна, директор Будинку дитячої та юнацької творчості та Стадник Олена Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Будинку дитячої та юнацької творчості.
Педагогічні працівники протягом звітного періоду були учасниками 9 обласних семінарів.
1. Участь в обласних урочистостях з нагоди Дня працівників освіти (Маркевич Т.В. 04.10.2018)
2. Обласний семінар методистів закладів позашкільної освіти з теми: «Виявлення, розвиток та підтримка юних талантів та обдарувань. Стимулювання їх саморозвитку» (Стадник О.М. 23.10.2018)
3. Обласний семінар для керівників творчих об’єднань з конструювання повітряних зміїв з теми: «Особливості виготовлення, регулювання та оздоблення змія-потяга» (Білан О.М. 07.11.2018)
4. Установчі збори членів Національної дитячої ради при Уповноваженому Президента України з прав дитини  (Стадник О.М. 23.-24.11.2018)
5. Семінар для керівників гуртків науково-технічного напряму з теми: «Розвиток пізнавальних інтересів вихованців на заняттях гуртків науково-технічного напряму» (Білан О.М. 1.11.2018)
6. Обласна нарада директорів закладів позашкільної освіти ( Маркевич Т.В 20.12.2018)

7. Обласний семінар-нарада працівників відділів, управлінь освіти районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів рад міст обласного значення, об’єднаних територіальних громад області, директорів закладів позашкільної освіти, відповідальних за національно-патріотичне виховання учнівської молоді та проведення гри «Сокіл» (Джура) на тему: «Туризм і краєзнавство як ефективні засоби національно-патріотичного виховання учнівської молоді» (Ярошик Л.А. 30.01.2019)
8 .Обласний семінар для керівників творчих об’єднань з початкового технічного моделювання з теми: «Вдосконалення форм і методів організації та проведення занять з початкового технічного моделювання» (Вітартас Л.В. 12.02.2019)
9 Засідання обласної школи управлінської майстерності для лідерів та координаторів учнівського самоврядування( Стадник О.М. 14.03.2019)
10. Обласна нарада директорів закладів позашкільної освіти ( Маркевич Т.В. 23.05.2019)

Директором та заступниками ведеться протягом кожного навчального року Книга записів наслідків внутрішнього контролю, яка містить наступні розділи, що стосуються організації роботи з кадрами: написання навчально-тематичних планів керівниками гуртків; календарно-тематичне планування роботи керівників гуртків; ущільнення навчальних програм керівниками гуртків; ведення керівниками гуртків журналів гурткової роботи; виконання навчальних програм керівниками гуртків; участь у громадських заходах та виконання громадських доручень працівниками закладу; чергування працівників під час проведення внутрішніх заходів; підготовка до внутрішніх, міських, обласних та всеукраїнських заходів за напрямками роботи; рейтинг участі керівників гуртків та вихованців у внутрішніх, міських, обласних та всеукраїнських заходах; нагородження працівників закладу протягом навчального року; стимулювання та заохочення працівників БДЮТ грамотами та подяками; здійснення контролю за роботою педагогів, які атестуються в навчальному році; контроль за роботою молодих та новопризначених керівників гуртків; ведення трудових книжок.
Книга містить вичерпну інформацію. Контроль адміністрацією закладу здійснюється систематично, про що свідчать відповідні записи у книзі.
Накази з основних та кадрових питань видаються та реєструються своєчасно, відповідно до встановлених нормативів. Уся ділова документація з кадрових питань та організації роботи з кадрами в закладі має свої номенклатурні номери та сталий порядок їх розміщення. Документація нумерується впродовж календарного року. Усі накази мають відмітку про ознайомлення працівників.
Папка з журналами реєстрації тимчасової непрацездатності працівників та обліку листів непрацездатності містить інформаційну таблицю страхового стажу працівників БДЮТ. Положення про комісію із соціального страхування установи, Витяг із Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (зі змінами та доповненнями), протоколи засідань комісії із соціального страхування, зразки актів про розслідування обставин нещасних випадків.
Журнал реєстрації тимчасової непрацездатності працівників містить відомості про період тимчасової непрацездатності працівників закладу, кількості днів, що підлягають оплаті та місяць, в якому працівник перебував на лікарняному. Журнал обліку листів непрацездатності містить інформацію про номер лікарняного листа працівника закладу, період тимчасової непрацездатності та примітку (дата прийняття лікарняного листа уповноваженою особою закладу, завірена підписом власника листа непрацездатності).
За 2016 рік здано в архів 19 протоколів засідань комісії із соціального страхування з копіями лікарняних листів, за 2017 рік – 20, за 2018 рік – 22, в 2019 році (станом на 31.05.2019) – 9.
Папка «Табелі обліку робочого часу» містить документи про розрахунок норми тривалості робочого часу, нормативно-правову документацію з питань обліку тривалості відпрацьованого часу, список навантаження, розклад роботи працівників БДЮТ, табелі обліку робочого часу. Інформація за попередні роки упорядкована та зберігається в сейфі заступника директора з методичної роботи.
Журнал реєстрації посвідчень про відрядження містить інформацію про місце відрядження, підставу для відрядження, дату і номер наказу закладу, дату вибуття та прибуття працівника БДЮТ, посаду. У 2016 році педагогічними працівниками БДЮТ було здійснено 29 відряджень, у 2017 році – 29, у 2018– 29. Станом на 30.05.19 – 21
Папка з планування щорічних основних відпусток працівників БДЮТ містить графік-планування основних щорічних відпусток, періоди роботи працівників для написання заяв на основні відпустки, графік про основні, соціальні та додаткові відпустки.
У закладі ведеться банк даних стимулювання та заохочення працівників грамотами та подяками.
Комплектацію закладу кадрами здійснює директор. При підборі нових кадрів враховується фахова освіта, характеристики, особисті якості, працездатність претендента на посаду. Відповідно до штатного розпису та тарифікаційного списку працівників станом на 30.05.2019 у закладі наявні вакансії: 72 годин керівників гуртків та 1 ставка акомпаніатора. Інформація про вакансії систематично направляється до Вараського міського Центру зайнятості та розміщена на офіційному сайті закладу.
Протягом останніх трьох років спостерігається підвищення освітнього рівня педагогічних працівників закладу шляхом здобуття ними вищої педагогічної освіти. Станом на 01.01.2019 у закладі працюють 25 педагогічних працівників з повною вищою освітою (з них: 6 знаходяться у декретній відпустці), 4 – з базовою вищою освітою (з них:1 знаходиться у декретній відпустці ), 2 – з неповною вищою та 1 педагог із середньою.
У закладі середній вік педпрацівників у 2016 році становить 35,6 років, у 2017 році – 35,4 роки, у 2018 році – 35,4 роки.
Відсоток педагогічних працівників за стажем роботи за звітний період становить: до 3-х років – 28,1 %, 3-10 років – 28,1 %, 10-20 років – 18,8 %, більше 20 років – 25 %.
Щодо класифікації педагогічних працівників за статтю, то у закладі лідируючі позиції за звітний період тримають жінки. В даний час 7 педагогів знаходяться у декретній відпустці.
Протягом 2018-2019 навчального року пройшли навчання та перевірку знань:
– з питань пожежної безпеки: директор Маркевич Тетяна Валентинівна та заступник директора Пришко Оксана Микитівна (вересень 2018 року).
– з питань «Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж», «Правила використання теплових господарств до опалювального періоду»: заступник директора Пришко Оксана Микитівна, робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків Стельмах Сергій Миронович (жовтень 2018 року).
– з електробезпеки, «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів»: заступник директора Пришко Оксана Микитівна (червень 2018 року).

Зміцнення матеріально-технічної бази
Фінансування закладу. Обсяги видатків:
2012 рік           1 035 660,00 грн.
2013 рік           1 546 000,00 грн
2014 рік          1 501 369,00 грн.
2015 рік          1 673 355,00 грн.
2016 рік          2 127 435,00 грн
2017 рік          2 148 431,00 грн
2018 рік          3 261 312,00 грн
2019 рік          3 808 322,00 грн
Відповідно до перспективного плану щороку адміністрацією закладу аналізується, удосконалюється та оновлюється матеріально-технічна база закладу.
Сучасний процес інформатизації освіти потребує впровадження інформаційних технологій у навчання та виховання, а також в управління навчальним закладом. У закладі комп’ютер став невід’ємною частиною робочого місця директора, заступників та діловода. Ділова документація в закладі оформлюється за допомогою комп’ютерної техніки.
90 % педагогічних працівників закладу постійно використовують у своїй роботі комп’ютерну техніку. Починаючи з 2009 року, у закладі створюється база даних на кожного вихованця. Застосування комп’ютерних технологій дає змогу впорядкувати облік та обробку інформації, удосконалити систему ведення документації. Протягом останніх десяти років календарно-тематичне планування всі керівники гуртків здійснюють за допомогою комп’ютера.
З підключенням БДЮТ до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти, вчасно ознайомлюватись з новими документами МОН, і навіть з їх проектами, знаходити методичні рекомендації та програми, підбирати фонограми, знайомитись з досвідом роботи в різних напрямках освітньої діяльності.
Відповідно до статутної діяльності БДЮТ фінансування здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.
Фінансування потреб закладу проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти.
Протягом останніх років систематично здійснюється виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам закладу.
– Керуючись постановами Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 № 373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування» та від 25.03.2014 № 88 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2011 року № 373», з метою підвищення престижності праці педагогічних працівників, здійснюється надбавка у розмірі 30 % до посадового окладу (на весь обсяг навчального навантаження).
– Відповідно до ст. 48 Конституції України, ч. 1 ст. 61 Закону України «Про освіту», ст. 77 Бюджетного кодексу України, ч. 3 п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» та ч. 4 п. 2 наказу Міністерства освіти України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», рішення Вараської міської ради «Про встановлення надбавок до посадових окладів педагогічним працівникам закладів та установ освіти», за складність та напруженість у роботі, встановлені надбавки у розмірі 10 % до посадового окладу.
За бажанням переважної більшості колективу, здійснюється нарахування авансу.
Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті позашкільним закладом енергоносіїв та водопостачання.
Заступником директора з адміністративно-господарської частини здійснюється постійний контроль за обліком використання води та світла.
Завдяки злагодженості відповідальних працівників за економію води та електроенергії, заклад не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Система опалення та стан електромережі, за оцінками КМКП, знаходиться в задовільному стані.
Оприбутковані товарно-матеріальні цінності, отримані за рахунок додаткових джерел фінансування, не заборонених законодавством (благодійна допомога від батьків та меценатів).
Стіл шкільний –  15шт,   1440,00 грн.
2. Стілець шкільний –  30шт,  1440,00грн.
3. Шаровари – 9шт,  4005,00 грн
4. Ноутбук Smart Book – 1шт,  3954,00грн

Відповідно до Бюджетного Кодексу фінансування позашкільної освіти здійснюється по формульним розрахункам на одного вихованця. В повному обсязі таких коштів вистачає лише на захищені статті
Відповідно до Типового переліку та до потреб заклад обладнано меблями на 80 % та технічними засобами навчання на 70 %.
На постійному контролі в закладі питання охорони здоров’я та ТБ, Це питання щомісяця розглядається на нарадах при директорові. Керівники гуртків та заступники директора проводяйть бесіди з учасниками навчально-виховного процесу. Видано 7 наказів з ОП та ТБ. Здійснюється контроль за санітарно-гігієнічним станом приміщень, контроль за наявністю довідок від лікаря гуртківцям хореографічних та туристичних гуртків та контроль за проходженням медогляду працівниками закладу.
Протягом 2018-2019 навчального року в закладі пройшли комплексні перевірки:
– Перевірка готовності закладу до початку 2018-2019 навального року (комісія управління освіти);
– Інвентаризація товарно-матеріальних цінностей (комісія централізованої бухгалтерії управління освіти);
– Перевірка дотримання санітарного законодавства (працівник Держпродспоживслужби у Володимирецькому районі);
– Перевірка опору електроізоляції та петлі «фаза-нуль» (працівник Кузнецовського міського комунального підприємства);
– Перевірка готовності закладу до роботи в опалювальний період та промивання (продування) трубопроводів (комісія КМКП);
– Моніторинг щодо дотримання ст.30 Закону України «Про освіту» в закладах освіти (комісія управління освіти);
– Моніторинг в підпорядкованих закладах освіти на проведення додержання чинного законодавства по роботі зі звернення громадян (комісія управління освіти);
– Моніторинг дослідження повітря житлових і громадських приміщень (лаборант Сарненського міжрайонного відділу ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України», м. Сарни);
– Моніторинг санітарно-мікробіологічного дослідження (зразки води холодної водопровідної) (комісія Кузнецовського міськрайонного відділу ДУ «РОДЦМОЗУ».
Результативність роботи колективу за 2018-2019 роки дала можливість:
• зберегти мережу БДЮТ;
• підвищити якість навчально-виховного процесу та рівень організації роботи позашкільного начального закладу;
• покращити програмно-методичне забезпечення;
• зміцнити матеріально-технічну базу;
• забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу.

Проблемними питаннями, які потребують вирішення в найближчий час є:
• Завершення косметичного ремонту приміщень куточка живої природи.
• Ремонт коридору 1-го поверху.
• Прийом працівників на тимчасові вакантні посади на 2019-2020 навчальний рік.
• Відведення земельної ділянки під гаражі.

Наші плани на майбутнє:
• збереження мережі гуртків, секцій, клубів та інших творчих об’єднань з метою створення додаткових можливостей для духовного, інтелектуального і фізичного розвитку вихованців;
• осучаснення навчального процесу;
• зміцнення матеріальної бази;
• розширення та відродження мережі гуртків науково-технічного, еколого-натуралістичного напрямків відповідно до потреб та інтересів школярів;
• перехід від роботи в гуртках у роботи в студіях;
• поліпшення співпраці з позашкільними закладами України;
• співпраця позашкільного закладу з громадськими та науковими установами.

Дякую заступникам О.М.Стадник та Л.А.Ярошик за організацію навчально-виховної та методичної роботи за здійснення якісного контролю овітнього процесу.
Культорганізатору С.В. Романчук за проведення масових заходів, за проведення масових міських заходів різного рівня, за розробку сценаріїв, за організацію відпочинку дітей в канікулярний час і за високий професіоналізм.
Заступнику з адміністративно-господарської роботи О.М.Пришко та працівникам, які їй підпорядковуються за належні умови проведення навчально-виховного процесу в закладі.
Особливі слова подяки мені хотілось би висловити батькам наших вихованців. Дякую вам за підтримку нашого закладу.
Дякую всім працівникам Будинку дитячої та юнацької творчості за результативну, плідну роботу та за Ваші особисті внески в розвиток позашкільної освіти міста. Бажаю Вам невичерпної енергії, здійснення всіх задумів та творчих починань, успіхів у Вашій роботі! Нехай Вам завжди щастить, щоб гарний настрій і бадьорість, надія і віра, любов і радість були Вашими постійними супутниками, а велика духовна сила, оптимізм та впевненість у майбутньому супроводжували усі починання.

Директор Т.Маркевич

04.06.2019

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply