Найдорожче, що існує в цьому світі, – це завжди були і будуть діти

Будьте самі і людиною і немовлям, щоб вчити дитину.
Вашими словами ви не обдурите дитини; не слова ваші буде вона слухати, а ваш погляд, ваш дух, який володіє вами.

Володимир Федорович Одоєвський

Правильний підхід до виховання здатний позитивно впливати на дитячу самооцінку, успішність у школі, розвиток пізнавальних навичок і поведінку.
Якісне виховання, для якого характерне м’яке ставлення до дитини, розвиток її пізнавальних навичок і помірний контроль, забезпечує дитині безпеку і умови для розвитку. Дійсно, багато навичок, які діти набувають в ранньому віці, залежать від якості їх взаємодії з батьками,та людьми які їх оточують.
Головною метою програми гуртка «Ранній розвиток дитини» є виховання у дітей здатності насолоджуватися довкіллям, яке їх оточує.
Завдання програми над якими працювали протягом навчального року:
– Допомогти вихованцям побачити світ з нової, несподіваної сторони, по іншому поглянути на звичні життєві аспекти;
– Розвинути творчі здібності до усних і письмових творів про природу, за
допомогою власних спостережень, а також читання додаткової літератури
(розповідей, віршів, загадок, наукових статей).
– Розкрити потенціал до пізнавальної активності, творчих можливостей через
сприйняття навколишнього світу.
Протягом навчального року освоїли безліч нових методик таких як.нетрадиційні способи малювання, різні аплікації,техніка оригамімалювання пальчиками.викладання малюнків з круп.створення ілюстрацій з пластиліну.
Вихованці навчилися:
• визначати розташування предметів у просторі (біля, під, над, в тощо); орієнтуватись у часових проміжках (день, ніч); розрізняти кількість предметів (багато – один, багато – мало);
• розрізняти форми (круг, квадрат, трикутник, куля, куб), вибирати предмети за двома заданими сенсорними властивостями (величина і форма);
• збагачувати уявлення про предмети побуту (меблі, посуд, електроприлади) та одягу (головні убори, верхній одяг, взуття); вчити класифікувати їх за групами;
• формувати елементарні уявлення про рослини найближчого оточення; вчити відрізняти дерева від кущів, квіти – від плодів;
• розрізняти пори року (весна, зима, літо, осінь) та їх характерні ознаки (тепло, холодно, спекотно тощо);
• продовжувати 100 ознайомлювати зі змінами, що відбуваються у природі (навесні – дерева квітнуть; узимку – стоять без листя);
• виокремлювати форму, величину, колір як особливі ознаки предметів, розвивати уявлення про їх різновиди, розуміти і використовувати у мовленні слова-назви форм, величини;
• ознайомлювати з кольорами,заохочувати до впізнавання знайомих кольорів у предметному оточенні;
• вправляти у визначенні розміру предметів шляхом накладання, прикладання (маленький, менший, найменший; великий, більший, найбільший тощо);
• ознайомлювати з видами транспорту (машина, трамвай, літак, пароплав); будівлями (житловий будинок, дошкільний навчальний заклад, магазин, лікарня); формувати уявлення про їх призначення.
• визначати форму, величину, колір предметів шляхом зорового, дотикового і рухового відчуттів, порівнюючи їх між собою;
• групувати і класифікувати предмети за різними ознаками;
• розрізняти свійські (кішка, собака, корова, порося) та дикі(заєць, ведмідь, лисиця, вовк) тварини; характерні особливості їхнього зовнішнього вигляду (мають голову, лапи, хвіст);

Вихованці дізналися:
• правила поведінки у природі (не смітити в парку, лісі; не топтати газони; не рвати квіти на клумбі);
• про об’єкти живої природи та їх види (рослини, тварини – звірі, птахи, риби);
• професії дорослих (вихователь, помічник вихователя, двірник, продавець, лікар) та їхні трудові дії;
• птахів найближчого довкілля (горобець, голуб), їхню поведінку біля годівниць (чи на ділянці дошкільного навчального закладу): літають, ходять, дзьобають, стрибають;
• властивості піску (сухий, мокрий, вологий; можна пересипати, ліпити, перекидати совком, лопаткою); снігу (білий, холодний, сухий, блищить на сонці, мокрий, вологий, можна ліпити сніжки, сніговика); води (прозора, без запаху, може змінювати колір, ллється).

Вихованці гуртка «Ранній розвиток дитини» брали участь у внутрішніх заходах :
– Виховний захід «Виховувати дітей, виховувати майбутнє»
– Відео-акція «Читаємо Шевченка»
– Новорічний челендж «В країні новорічних зайчиків»
– Відео-проект «Експерименти та творчість вихованців гуртка
« Ранній розвиток дитини” на карантині».

Взяли участь у Всеукраїнському проекті «Заклади позашкільної освіти: Дистанційна робота» (отримали сертифікат про участь).

Керівник гуртка Столярець Ірина Миколаївна

 

 

 

 

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply