Вишиванка – це бренд

День вишиванки – всеукраїнське свято, яке покликане зберегти споконвічнінародні традиції. Цьогоріч його святкують 21 травня. Українська вишиванка бере свій початок з періоду трипільської культури. У давні часи процес вишивання можна було назвати ритуалом, до якого залучалися люди із чистимита світлими думками. Кожен візерунок був неповторний та індивідуальний.
Вишивальниця, володіючи мовою орнаментального письма, через кольори та лінії створювала унікальну річ на добру долю для себе чи рідної людини.
Вважалося, що вишиваючи чужий узор для сорочки – це взяти на себе чужу долю.
Колірна гамма та особливості орнаменту вишивки , залежали від місцевості, від звичаїв та культурних цінностей. З набуттям Незалежності України, інтерес до національного одягу набагато зріс. Сьогодні вишиванка – це не лише стильний і сучасний одяг, а й гордість нації, символ родової пам’яті, вірності та любові, яка передається із покоління в покоління. Ми також поважаємо традиції нашого народу і організували фото- челендж “Вишиванка – це бренд”.

Керівник
гуртка” Фантазійний всесвіт рукоділля”
Корольчук Інна Леонідівна

  Доповнення до Колективної угоди, 14.05.2020 р. Повід. про самоізоляцію

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply