Звіт  зразкового художнього хореографічного ансамблю «Пірует» про дистанційну роботу під час карантину

У період потужної інформатизації та діджиталізації дуже багато напрямків переноситься в мережевий формат, інтернет-технології стали піковим переломним моментом людства. Не обійшов стороною цей процес і педагогів позашкільної освіти.

Як провести час карантину із користю? Як підтримати цікавість і розвинути самостійність вихованців у хореографічному мистецтві? Як вичитати навчально-тематичний план на 2019-2020 навчаьний рік?

Шляхи вирішення таких питань на заняттях хореографії під час карантину демонструємо через проведення дистанційної роботи через онлайн-заняття з використанням нових інформаційних, практичних форм роботи.

Період вимушеного карантину, протягом якого МОН України пропонується педагогам працювати з дітьми дистанційно – період змін, нововедень, перезавантаження поглядів, ідей.

Проаналізувавши всі плюси та мінуси, як керівник хореографічного ансамблю розпочала дистанційне навчання зі своїми вихованцями. Спочатку розробила власний інструментарій у структурі дистанційного навчання під час карантинного періоду (тотожно з навчально-тематичним планом роботи ансамблю). Безумно, наразі не були готові до такої форми роботи з дітьми, але використовуючи комп`ютерні та телекомунікаційні технології, які забезпечують інтерактивну взаємодію педагога та вихованця на різних етапах навчання, самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі, все таки отримала результат дистанційної роботи протягом тижнів. У підсумку маємо налагоджену продуктивну роботу колективу ансамблю через онлайн-заняття. Ми створили єдине освітнє середовище для групової форми навчання – проведення колективних занять через відеоконференцію (платформа ZOOM).

На заняттях по відеоконференції виконуємо:

партерну гімнастику;

повторюємо елементи та комбінації гуцульського народного танцю; відпрацьовуємо різні стрибки та обертаси;

задається домашнє завдання.

Вихованці відправляють відео  з виконанням домашнього завдання на вайбер (чат для переписки та обміну файлами). Також у вайбері, як керівник ансамблю:

аналізую, пишу зауваження;

надаю поради над чим потрібно попрацювати;

розміщую тести (діти їх проходять  із задоволенням, отримують  корисну інформацію, перевіряюють та засвоюють свої знання з теорії);

розміщую інформацію про відомих хореографів уУкраїни та  світу;

розміщую посилання для перегляду виступів професійних колективів спортивно-бальних змагань різних конкусів;

розміщую відеоматеріали з різними рухами для розтяжки;

задаю завдання придумати невеличкий танцювальний етюд з народностилізованого танцю використовуючи вивчені рухи.

За підсумками виконаних завдань із хореографії  вихованці  нагороджуються солодощами.

Працюючи дистанційно ми маємо можливість спробувати свої сили у новому амплуа, можливість «перезавантажити»  власну систему поглядів на освітній процес.

Займайтеся хореографією!!! Будьте рухливими та здоровими, адже рух – це життя.

Керівник гуртка-методист  О.П.Махоріна

 

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply