Виховання особистості дитини засобами образотворчого мистецтва

Образотворче мистецтво — мистецтво відображення дійсності через призму різних образів та авторського бачення.
Поліпшенню національно-патріотичного і морально-естетичного виховання сприяє робота в гуртках художньо-естетичного напряму, зокрема на гуртках образотворчого мистецтва. Тут працюють над проблемою формування творчої особистості дитини шляхом розвитку її творчих знань, умінь, навичок, фантазії та уяви, естетичного смаку, виховання у дітей патріотизму засобами образотворчого мистецтва та формування у молодого покоління здорового способу життя.
Основні завдання в роботі студії образотворчого мистецтва «Дивосвіт» та гуртка образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик»:
– надання знань про закони образотворчого мистецтва: основи композиції, кольорознавство, засоби виразності, чинники, що впливають на створення художнього образу;
– формування уявлень про види, жанри образотворчого та інших візуальних мистецтв, особливості художньо-образної мови; почуття патріотизму, любові до рідного краю, гуманного ставлення до навколишнього середовища; навичок аналізу художніх творів;
– розширення художньо-естетичного досвіду, опанування художніми вміннями та навичками в практичній діяльності, ознайомлення з творами світової та української художньої культури;
– збагачення емоційно-почуттєвої сфери; розвиток художніх сенсорних здібностей;
– виховання естетичного ставлення до дійсності, емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, світоглядних уявлень і ціннісних орієнтацій.
Одним із важливих параметрів повноцінного та гармонійного зростання особистості є її здатність творити. Розвиток цього творчого потенціалу покладається як на шкільну так і на позашкільну освіту.
Універсальними у вирішенні завдань художнього й особистісного розвитку дітей, громадського та духовного становлення підростаючого покоління є заняття з образотворчого мистецтва. Це зумовлено тим, що вже у ранньому віці образотворча діяльність становить одну з найдоступніших і емоційно-захоплюючих форм творчості дитини.
У процесі малювання, ліплення та конструювання вихованці набувають активності, самостійності й ініціативності, у них виховуються товариські відносини, почуття взаємодопомоги та взаємоповаги.

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply